![]() |
|
|||
Re: ZAP FREE PT EXCHANGE!
Points exchange
min 11 power |
|
|||
Hi Bros,
thanks for the points.. am returning them based on 1st up 1st return basis.. thanks for the patience... Enjoy... |
|
|||
Min Power 2 to trade.
You upped my points first and I will return. Please do not up my points for second round yet. Thank you. Pending return: fornicator Never return: 18sons, kungfuman, mightyys, Littleyk, babyonboard, elvis, ppt2, arbitrageur
Hot Videos!!! - Links are valid for 10 days Min Power 2 to trade. 【Waiting for Return】 【Never Return】18sons | kungfuman | mightyys | Littleyk | babyonboard | elvis | ppt2 | arbitrageur 【BLACKLIST】Shan Shan, 慧玲 (Hui Ling) |
|
||||
Rdy to exchange.
Min. 7
Hi, I log in daily to Xchange with & up 2 different bro/sis +6points everyday.
No Q currently. Do leave your nick to enable me to up u back. Thank u very much. ... Cheers ... !! |
|
|||
bro Javabeans, thanks for the points. However cannot return favour as do not have second round. You must spread some Reputation around before giving it to Javabeans again. |
|
|||
Quote:
upped for pt exchange, tks |
|
|||
Up for exchange no Q
|
|
|||
Min Power 2 to trade.
You upped my points first and I will return. Please do not up my points for second round yet. Thank you. Pending return: fornicator Never return: 18sons, kungfuman, mightyys, Littleyk, babyonboard, elvis, ppt2, arbitrageur
Hot Videos!!! - Links are valid for 10 days Min Power 2 to trade. 【Waiting for Return】 【Never Return】18sons | kungfuman | mightyys | Littleyk | babyonboard | elvis | ppt2 | arbitrageur 【BLACKLIST】Shan Shan, 慧玲 (Hui Ling) |
|
|||
Up you 20 points for exchange
|
Advert Space Available |
![]() |
Bookmarks |
Tags |
wankjanice; upup1234 |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Exchange points in ZAP FREE zone! | SEAJ2 | Adult Discussions about SEX | 181866 | Today 04:55 PM |
Exchange points in ZAP FREE zone! | Johnbass2 | Newbie Issues/Say "Hi"/Testing/Tech stuff | 14 | 10-12-2024 03:04 AM |
Room for free (in exchange for sex) | levin343 | Adult Discussions about SEX | 21 | 17-11-2013 09:11 AM |
Free girls contact exchange | laotikoahpek | Orgies/Swinging/Fuck-Buddies/Sugar-Daddies? It's all here! | 37 | 11-05-2013 12:01 AM |